2014. december 22., hétfő

HAUL | Decemberi haul


Sziasztok Lányok!

A mai egy nem tervezett bejegyzés, mert ez a karácsony előtti vásárolgatás nem volt betervezve, csak vissza kellett vinnem egy ruhát és ez lett belőle.


New Yorker:
A New Yorkerbe kellett visszavinnem a ruhát és nem szerettem volna kicserélni, hanem inkább levásároltam és így lett egy nagyon cuki pandás pulcsim és egy színes felsőm.



C&A:
Vettem egy fehér csipke felsőt, amibe bele van varrva egy top is. Ezenkívül elkezdődött az ékszerek kiárusítása, amit meg kellett néznem így egy karkötő és egy fülbevaló is velem jött, a nyaklánc egy kicsit korábbi vásárlás eredménye.



Orsay:
Most csak ékszereket vettem itt is, négy darab karkötőt és egy nyakláncot, úgy érzem egy darabig nem veszek ékszereket.


Ebben a hónapban még nem vettem körömlakkot vagy beteg vagyok vagy pedig kezdek javulni.


Lujza mit mindig most is a figyelem középpontjában akart lenni és hátráltatott engem, mert vele kellett foglalkozni. 

Aliz  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése