2014. szeptember 27., szombat

Pillanatképek #1


Sziasztok Lányok!

Ma egy új "sorozatot"  szeretnék útjára indítani, ebben a sorozatban beszeretném mutatni a mindennapi életemet képek formájában. Legtöbbször a háziállataimról, körmökről, körömlakkokról láthattok képet, de lesznek olyan képek is, hogy milyen ruhákat viseltem a hétköznapokban. Tudom nem új keletű a dolog, sokan mások is csinálják, de ők az instagram felületükről választják ki a képeket én meg a telefonomból vagy a fényképezőgépemből választom ki. Nekem is van instagram felületem, de oda inkább személyesebb képeket töltök fel és nem a bloggal kapcsolatos képeket. Ha valakit mégis érdekel: @_liszka.
Vigyázat! Rengeteg kép következik!

Kémia + körömfestés :D
Lujza velem szeretne jönni :)
Egy kis blog - a bejegyzés már ITT olvasható 
Rimmel - 608 rock republic
I believe in unicorn - Én hiszek az egyszarvúakban :D 
Újabb kémia + körömfestés 
Új szerzemények :)

Koszos a tükör...
És még mindig koszos a tükör :D
Készítettünk egy képet Bellával :)
Remélem tetszett ez a bejegyzés, ha szeretnétek minden hónapban hasonlót látni, akkor kérlek szépen jelezzetek nekem, hogy tudjam hogy tetszik nektek. 

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése