2014. július 5., szombat

Teszt | essence - purple sugar + glitz & glam

Sziasztok Lányok! 

Megígértem a Júniusi kedvencekben, hogy bemutatom nektek az essence lakkot és íme, most elkövetkezett ez a pillanat, nem kellett sokat várni. 


Pontosabban az essence - purple sugar-ról lesz szó, ami már egy rétegben is nagyon szépen fed, de felkentem rá egy második réteget is. Nagyon gyorsan szárad, tartóssága is nagyon jó, mivel négy napig kopás nélkül jól bírta.
Igazi nyárias kis lakk, biztos többször is előveszem.


Magában egy kicsit unalmasnak találtam, ezért feldobtam egy másik essence lakk, pontosabban az essence - glitz & glam lakkal. Ódákat olvastam róla, hogy milyen gyönyörű, az üvegben nekem is nagyon tetszett, de felkenve nem az igazi lehet, hogy nem a purple sugar-val kellett volna összepárosítani.
Egyébként száradása átlagos és egy rétegben elegendő csillámot visz fel az ecset a körömre.




Remélem tetszett ez a bejegyzés és remélem tetszik a rózsa is. :)
Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése