2014. január 9., csütörtök

Mákos menta

Sziasztok Lányok! 

Ma egy olyan manikűrt hoztam nektek, ami nem télies hanem inkább nyárias. Nálam nem úgy megy a köröm festés, hogy most tél van és kötelező sötétebb színekkel kifesteni a körmeimet, hanem mikor milyen a kedvem. 
Így volt ez kb. 1 hónapja is és így esett a választás erre a menta színű lakkra. 



Mint már megszokhattuk a flormar lakkoknak nincsenek nevei, ez a lakk a wet look családba tartozik és a WL02-es kódot kapta. Annyit kell tudni a lakkról, hogy krém finishű, ami egybe azt jelenti, hogy 3 réteg kellett a fedéshez, de viszont gyorsan száradt. A tartósságára sem lehet panasz nagyon jól bírta a gyűrődést.

Kicsit unalmasnak tartottam így önmagában és feldobtam egy kis claire's lakkal és egy pár szegeccsel.
A claire's lakkról annyit kell tudni, hogy sajnos neki sincs fantázia neve,
de név nélkül mégsem élhet, így a Glitter Black/White 60684 névre hallgat. Rengeteg pici fekete és fehér hatszög, és pötty, és szálacska van benne.
Én úgy éreztem, hogy 2 réteg kell a megfelelő glitter mennyiséghez a körmeimen.



A felső képen a bal kezem látható, amit fedőlakkal rögzítettem, de a drága fedőlakk leoldotta a szegecsről a festéket. Az alsó képen a jobb kacsóm látható, amire már nem kentem fedőlakkot és hamarabb lepotyogtak a szegecsek.


Használt lakkok: 
- flormar wet look - WL02
- claire's - Glitter Black/White 60684

Összességében, jó kis lakkok a maguk módján és együtt pedig tökéletes párost alkotnak, legalább is szerintem. 

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése