2013. október 1., kedd

NOTD | Nude shine

Sziasztok! 

Ezt a manikűrt még 3 hete készítettem, amikor még kellemesen sütött a nap és csiripeltek a madarak. Nem tudom mi volt, akkor velem, hogy egy ennyire visszafogott manikűrt készítettem. Azt tudni kell rólam, hogy nagyon szeretem a sötétebb színeket.


Először lealapoztam a körmeimet, a gyűrűsujjamra egy lehúzható alaplakkot az Essencetől, a többire a Rimmel Nail Nurse-t használtam. A gyűrűsujjamra Juli Rosse nem tudom milyen nevű vagy számú lakkját használtam. A körmeimen 2 réteg látható, nagyon jól fed és nagyon tartós egy lakk. 12 ml tartalmaz és 400 Ft-ba került. Illatszer boltban találhatóak meg.


A kisujjamra és a középső ujjamra essence - 08 peach & cream használtam. Ebben a bejegyzésben már leírtam a véleményemet róla. A mutatóujjamra és a hüvelykujjamra pedig a Lovely Nude - Nr.7 lakkját használtam és már ő is szerepelt egy bejegyzésben.
A friss lakkba belenyomtam a szegecseket, fedőlakk és voálá, készen is vagyunk. 
Szerintem a nagyon szép és visszafogott manikűrt lett. Bátran ajánlom iskolába vagy egy nagyobb eseményre, ha a szegecsek helyett kövekkel készítjük el.


Használt lakkok:
- Essence nude glam - 08 peach & cream
- Lovely Nude - Nr.7
- Juli Rosse

Remélem tetszett ez a manikűr. :) Írjatok! 
E-mail címünk: beautyandfriends13@gmail.com 
Aliz  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése