2013. szeptember 12., csütörtök

Pastel Galaxy Nails

Sziasztok! 

Ma mint láthatjátok, egy körmös bejegyzéssel készültem. Ezt a manikűrt még nyáron, vagyis Augusztus utolsó hetén készítettem el. Egyszerűen imádtam, mindig a körmeimet néztem. Tudom nem illik ennyire dicsérni csaját munkánkat, de ez most kivétel.


Galaxy körmöket már rég elszerettem volna készíteni, de valahogy sosem értem rá. Nem szerettem volna fekete alapra, mert én nem szeretem a fekete körmöket. Ezért lett fehér és pasztell. Rengeteget pepecseltem vele és rengeteg különböző körömlakkot használtam, de a látványért megérte. Kb. olyan 1 óra volt az elkészítése.


Először lealapoztam a körmeimet, utána fehérrel kifestettem és utána jött a nagy munka. Szivaccsal először felvittem a világosabb, később a sötétebb színeket. Majd jöttek a csillámos lakkok és a csillagok. Ezután fedőlakkal véglegesítettem mindent. 


10 különböző lakkot használtam, ha nem bánnátok nem írnám le, de ha valakit érdekel nyugodtan szóljon. Szerintem egy igazi nyári manikűr lett, igaz mostanság már nincs annyira nyári idő, de lesz még jó idő. :)
Remélem tetszett ez a manikűr és ti is elkészítitek majd. 
Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése