2013. augusztus 5., hétfő

NOTD | mandarin magic


Sziasztok! 

Ma egy körömlakkot szeretnék bemutatni nektek. Ezt az Avon lakkot régebben megrendeltem, de csak most avattam fel. Pedig nagyon nagy hiba volt, hogy ilyen sokáig halogattam, mert imádom és egy igazi nyári lakk.


Ő a nailwear pro+ családhoz tartozik, ami általában azt ígéri, hogy "akár 12 napig tart". Hát az én körmeimen nem volt ilyen sokáig, de egy hétig nagyon szépen bírta, csak egy kicsit kopott meg a körömvégeimnél.


Tipikus Avon lakk 12 ml-t tartalmaz a szokásos dobozban érkezik meg, a megszokott kinézetével. A neve mandarin magic, szerintem nagyon illik a név a körömlakkhoz. A narancssárga színű lakkban milliónyi arany csillám van, ami nemcsak az üvegben látható, hanem a körmeinken is.



Három réteget kentem fel, nem csíkozott, de a két réteg nem fedett eléggé a körömvégeknél. Még így is nap sütésben látszódnak a körömvégeim. A száradása átlagosnak mondható.


Egy igazi nyári lakk, ha tetszik nyugodtan rendeljétek meg, szerintem megéri. A mostani katalógusban, ha jól emlékszem 949 Ft-ba kerülnek a nailwear pro+ lakkok.

Remélem tetszett a körömlakk és a bejegyzési, ha bármi kérdésetek van nyugodtan írjatok. 

Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése