2013. augusztus 31., szombat

Back to School - Nail art part 2

 Sziasztok!

Ma folytatódik a Back to school sorozat. Sajnos ez az utolsó rész és ha jövőre minden jól megy, akkor láthattok majd egy újabb sorozatot.

Szerettem volna egy igazi back to schoolos körmöket, az elképzelés nem lett volna rossz. Ha türelmesebb lettem volna és nem kentem volna el a fedőlakkal. A középső ujjamra és a gyűrűsujjamra szerettem volna megjeleníteni az ABC-t és a számokat. Remélem azért látszódik.


Gondoltam iskolában nem szeretik, nagyon a színes körmöket és ezért megint egy nude körömlakkot használtam. 
Erről az essence lakkról annyit kell tudni, hogy a nude glam családhoz tartozik és a becses neve: 08 peach & cream. 3 réteg kell a szép fedéshez, de ha valaki ügyes, akkor 2 vastagabb réteggel is meg tudja oldani. 3 napig nagyon szépen bírta kopás nélkül és egy igazi sulis körömlakk. Szerintem most még le van árazva, ha tetszett a lakk akkor szerintem érdemes belefektetni.

Remélem, azért tetszett a manikűr, ha bármi kérdésetek van nyugodtan írjatok. 
Kíváncsi vagyok, hogy ti milyen körömlakkokat szoktattok használni az iskolában? 
    Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése