2013. augusztus 21., szerda

Back to School - Nail art part 1

Sziasztok!

Edinával úgy gondoltuk, hogy mi is csinálunk egy back to school sorozatot. Mivel nem sokára itt van az iskola és nagyon sok blogon láthatunk hasonló bejegyzéseket, így mi is belefogtunk. Én két körmös bejegyzéssel készülök, a többi legyen most még egyenlőre titok, hogy mivel készültünk. Na de nézzük mivel készültem nektek mára.


A Lovely Nude - Nr.7 lakkot használtam alapnak. A lakkot 3 rétegben használtam és 4 napig bírta kopás nélkül. Mivel iskolában nem nézik jó szemmel, hogy például fekete vagy piros körmökkel jelenünk meg, ezért használtam egy nude lakkot amit különböző módon díszítettem. Ha unalmasnak találtok egy egyszerű lakkot bármivel díszíthetitek. Pöttyökkel, csíkokkal, csillámos lakkal bármivel amivel akarjátok. 
Én a pöttyöket szeretem a legjobban, gyors és mutatós. 


Remélem tudtam segíteni, mivel dobjátok fel az egyszerű lakkozást is. 
Remélem tetszett a manikűr.
Ha bármi kérdésetek van nyugodtan írjatok. 
Aliz   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése