2013. augusztus 23., péntek

Back to School- Makeup

Sziasztok!

Igen végre én is jelentkezek ezzel a híres, neves BTS széria sminkes részével ( fú apám ez aztán a megfogalmazás). Na szóval természetesen én egy sminkkel jelentkezek nektek amit én egy kis csavarral készítettem el, mivel ez egy Ariana Grande inspirálta smink. Figyelem ez csak inspirálta smink, szóval nem ugyanolyan! Amúgy Alizzal nagyon szeretjük Ariana stílusát ( ruha, smink és egyebek terén). Ez a smink a stílusához hasonló, természetes smink lett! Nos nézzük is: 

A hajamat is begöndörítettem ha már Arianás a smink :)



A smink egyszerű, mégis nagyszerű. Első lépés a szokásos alap elkészítése. Én azt mondom, hogy csak a nagyon problémás bőrűek használjanak alapozót, akinek nem ilyen az használjon egy bb-krémet vagy egy cc-krémet, vagy csak egy egyszerű, mezei korrektort! Ami nagyon fontos az a fixálás, erre természetesen a púdert ajánlom. Ha valaki a fényességet akarja eltüntetni vele az egy sima áttetsző, porállagú púdert használjon. Aki esetleg valami fedést is szeretne az egy kompakt, bőrszínű púdert használjon, de aki nem a púderek híve használjon egy fixáló sprayt ( én ezeket eddig csak interneten láttam). Ezek után lealapoztam a szemhéjamat és felvittem egy világos krémszínt (1.) a teljes mozgószemhéjamra. A mélyítővonalamba egy világosbarnát (2.) vittem fel, a külső V-be pedig egy sötétbarna szín (3.) került. A belső szemzugomba és a szemöldököm alá az elsőnek használt színt (1.) vittem fel. Az alsó vízvonalamra egy sötétbarna szemceruzát vittem fel és egy kicsit elsatíroztam az alsó szempillasoromnál ( Ariana is barna színt szokott használni és szerintem suliba a fekete szemceruza kicsit harsány lenne). A szempilláimra egy fekete szempillaspirál került. A szemöldökömet csak kifésültem és egy áttetsző szempillaspirállal fixáltam. Az arcomat kontúroztam egy MATT bronzosítóval ( nagyon fontos, hogy matt legyen, mert csak így lehet természetes a kontúrozás). Az almácskáimra egy világos rózsaszín pirosító került ( ha van egy sötét rózsás színű pirosítótok, akkor inkább azt használjátok). A számat hidratáltam egy ajakápolóval ( ez nagyon fontos számomra reggelente) és végül egy rózsás színű folyékony rúzst használtam. 

Használt termékek
-> NYC bronzosító (Sunny)
-> Rose Cosmetics pirosító
-> Rimmel Trio szemhéjpúder
-> Essence barna szemceruza
-> Aden folyékony ajakrúzs
-> Isadora szempillaspirál

És megint sikerült az én drága kutyámnak alakítania: 


Hát igen, ez az én kutyám! Remélem tetszett a smink és ha valami kérésetek van akkor írjatok!

Edina


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése