2013. augusztus 29., csütörtök

Back to School: 2in1 smink

Sziasztok!
Ma egy különleges sminkkel készültem nektek. Azért döntöttem ez mellett mivel megszeretném nektek mutatni, hogy a legegyszerűbb termékekkel is változatos sminkeket tudtok elkészíteni. Ehhez a sminkhez csak 3 dologra van szükségetek. Ezt természetesen fel lehet dobni más termékekkel is, de azt majd később elmondom nektek, hogy hogyan. Ezt a sminket szerintem bátran hordhatjátok suliba, mert nem lesz sok senkinek, viszont a szín egy kis élénkséget kölcsönöz a tekintetünknek. Lássuk is a sminket:

Szokásos arcos kép az új falunk előtt 
Nézzük az első sminket:


Mindkét sminket alappal kezdem, amit már megszokhattatok tőlem. Ez a suliba mindenkinek más és az előző  sminkes posztomban már beszéltem erről nektek. Én ezek után a szemöldökömet töltöttem ki egy szemöldökpúderrel. A szemhéjamat lealapoztam és egy bőrszínű szemhéjpúdert használtam, de használhatjátok az arcra való púderotokat is. A felső szempillasoromnál egy nagyon vékony szemhéjtust húztam fekete tussal. Az alsó vízvonalamat és a szempillasoromat is kihúztam egy királykék színű szemceruzával ( ti ezt bármilyen más színnel megtehetitek, amilyennel csak szeretnétek, de a kék színről tudni kell, hogy a szemfehérjét még jobban fehéríti) és ezt egy fültisztítópálcikával elsatíroztam. Végül spiráloztam. Az almácskáimra és a számra pedig egy blush tintet vittem fel. Érdemes venni egy blush tintet, ha diák vagy, vagy ha nem szereted napközben igazgatni a sminked, mivel ez egy folyékony állagú pirosító ezért sokáig fent marad miután megszárad illetve reggel nagyon egyszerű a felvitele. Ha szátokra viszitek fel ez nem is szárítja ki azt. Ennyi lenne az első smink. 
Nézzük a másodikat:


Ez a smink az én személyes kedvencem, mert nagyon egyszerű, mégis szépen kiemeli a szemünk. Megint mindent ugyanúgy kezdtem, de amikor a szemem kihúzásához érkeztem ezt először a kék szemceruzával tettem meg. Ezt kihangsúlyozva egy nagyon vékony fekete tus vonalat húztam az előző vonal mentén, de nem húztam ki a fekete vonalat olyan hosszúra, mint a kéket. A szememet spiráloztam. Az arcomra és a számra pedig megint a blush tint került. 

Használt termékek
-> Aden szemceruza ( ocean áranyalat)
-> Artdeco fekete szemhéjtus
-> Catrice Blush Tint

Ennyi lenne ez a kettő az egyben smink. Remélem tetszett nektek és hasznos volt számotokra! Ha bármi kérdésetek van írjatok! 

Edina



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése